Dotazy

Abychom udělali váš nákup co nejjednodušší, připravili odpovědi k nejčastějším otázkám od zákazníků. Pokud v nich nenajdete odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat.

1. Za jak dlouho dostanu odpověď na mou otázku?

Na všechny emaily se snažíme odpovědět nejpozději do druhého pracovního dne. Pokud jste od nás odpověď nedostali, mohl nastat technický problém. Proto nás zkuste kontaktovat znovu.

2. Jaká je cena poštovného?

ena poštovného na dobírku je 200,-Kč u kurýr DPD . Cena poštovného platba předem je 150,-Kč u kurýr DPD. Pokud vaše objednávka dosáhne 1000,-Kč poštovné máte zdarma.

3. Jak reklamovat zboží?

Prosím daný produkt, který chcete reklamovat nafoťte a k fotkám přiložte stručný popisek s kopií objednávkového listu, který jste od nás obdrželi. Všechno zašlete na email uvedený v kolonce kontakt nebo na email který máte v objednávkovém listě. Zaměstnanec z naší firmy Vás na druhý pracovní den kontaktuje a vysvětlí Vám jak dále z reklamací budeme postupovat.

4. Nevím jestli jsme vytvořil objednávku?

Pokud Vám na Váš email nedošel soupis co jste si objednal a jaké údaje jste uvedl v objednávce prosím kontaktujte nás. Mohli jste špatně zadat email adresu nebo nastal technický problém a Vaši objednávku jsme neobdrželi.

5. Co když se nám zboží nebude líbit a nebo nám nebude sedět velikost

Pokud se Vám zboží nelíbí nebo Vám nesedí velikost nebojte se. Kontaktujte Nás emailem nebo telefonicky zboží můžete vyměnit za něco jiného nebo Vám vrátíme peníze.

6. Máte veškeré zboží skladem?

Jsme jeden z největších velkoobchodů s koženou galanterií v Česku a na Slovensku a proto jsme schopni garantovat že veškeré zboží máme skladem.

7. Kde všude doručujete zboží?

Zboží doručujeme po celé České a Slovenské republice. Hlavní sklad máme na Slovensku.

8. Kdy zboží expedujete?

Většinu zboží expedujeme na druhý den, ale někdy se stane že produkty musíme dovést z našich externích skladů. Proto garantujme že zboží expedujeme  nejpozději do 5 pracovních dnů.

9. Jak poznám že mě zboží bylo expedováno?

Jakmile je vaše objednávka připravena a předána dopravci tak Vám dojde na vaši email adresu, kterou jste uvedli v objednávce, že jsme Vám zaslali objednávku.

10. Za jak dlouho doručí balík dopravce?

Dopravci doručují balíky do 2 až 3 pracovních dnů. Jedinou výjimkou jsou Vánoční svátky kdy může být doba doručení i delší.

11. Doručení do Vánoce

Veškeré objednávky vytvořené po 15.prosince 2014 nejsme schopni garantovat, že budou dodány do Vánoc.